Materiais didácticos para a prevención do consumo de drogas no eido educativo

18/01/2011

Estes materiais teñen como fin a introdución da prevención do consumo de drogas no ámbito da ensinanza infantil, primaria, secundaria e post-obrigatoria, baixo o enfoque da Educación para a Saúde, con anterioridade á aparición do problema, actuando sobre as causas que o orixinan.

A importancia de intervir precozmente entre os/as escolares radica no feito de que a maior parte dos mozos/mozas teñen un escaso coñecemento dos problemas que aparecen asociados ó consumo de drogas e posúen escasas habilidades para enfrontalos.

Estes materiais, que xa se veñen empregando nas aulas desde hai varios anos mediante cadernos en formato papel, forman parte das denominadas materias transversais e teñen como obxectivo informar, formar e xerar actitudes e comportamentos positivos para estilos de vida máis saudables.

Agora a súa aplicación está aberta ao profesorado que desexe utilizalos mediante a súa descarga. Poderase contar, para a súa implementación, contar co apoio das técnicas da Asociación Renacer, nos aspectos que fan referencia a técnicas ou estratexias didácticas que permitan unha utilización correcta e un aproveitamento idóneo dos mesmos.

Ensinanza primaria e infantil: Programa Saúde na Escola:

Ensinanaza secundaria obrigatoria: Programa de Prevención do Consumo de Drogas na Escola:

Ensinanza post-obrigatoria: Programa de Prevención do Consumo de Drogas na Escola:

• Materiais didácticos para ensinaza post-obrigatoria: Guía metodolóxica con presentacións curriculares, contidos, metodoloxía, pautas para a aplicación e fichas para o alumnado. As unidades didácticas agrupanse nas seguintes asignaturas: lingua e literatura galega, lingua e literatura castelá, lingua inglesa, filosofía, historia de España, historia do mundo contempóraneo, matemáticas aplicadas a ciencias sociais, química, bioloxía e xeoloxía e música.