sidaCartel

01-12-2019

DíA MUNDIAL DA SIDA

"Transmite Respecto" é o lema da campaña deste ano do Día Mundial da Sida, cuxo aniversario se celebra sempre o día 1 de decembro.

A campaña deste ano busca eliminar as barreiras ás que se enfrontan as persoas coa infección por VIH, entre elas a da discriminación.

O Día Mundial da Sida é unha xornada para concienciar á sociedade fronte á infección; e conta co apoio da Asemblea Mundial da Saúde, a Organización das Nacións Unidas para a SIDA (ONUSIDA) , gobernos, comunidades e persoas de todo o mundo.

Estudes

21-11-2019

Enquisa sobre Uso de Drogas en Ensinos Secundarios en España (2018-2019)

Presentouse a XIII edición da Enquisa sobre Uso de Drogas en Ensinos Secundarios en España (ESTUDES 2018-2019). A enquisa realízase a estudantes entre 14 e 18 anos.

Entre os datos máis significativos que proporcionou esta última edición destacan:

• Por primeira vez, a enquisa recolle o consumo de videoxogos: o 82,2% di xogar a videoxogos no último ano
  • O 48,4% dos estudantes de 14 a 18 anos probou cigarros electrónicos, fronte ao 20,1% de 2016.
  • Desde 2010, a percepción de risco do cannabis é menor que a do tabaco.

• O consumo de alcol recente descende (do 67% ao 58,5%), pero aumentan as bebedeiras no último mes (a 24,3% fronte ao 21,8%)

• O consumo de cocaína alcanza mínimos históricos: menos do 1% dos mozos recoñece consumila no último mes

cerebro adicto

08-11-2019

RADIOGRAFÍA DUN CEREBRO ENGANCHADO AO MÓBIL

Nos últimos anos, o emprego das novas tecnoloxías extendeuse con forza na nosa sociedade, sobre todo entre os máis xóvenes. Datos da enquisa do Ministerio de Sanidade ESTUDES (2018), poñen de manifesto que o 99,6% dos estudantes de 14 a 18 anos empregara internet nos últimos meses.

O principal problema radica en que se pasa de xeito moi doado, e case imperceptible, dun uso xeneralizado destas novas tecnoloxías  a un abuso das mesmas.

De feito os resultados dos últimos estudos amosan que mentres que un 3% da poboación de 15 a 64 anos fai un uso compulsivo de internet, sendo a prevalencia deste problema sete veces maior entre os estudantes de 14 18 anos.

Cartel cea benéfica

04-11-2019

Cea Benéfica

O vindeiro sábado 30 de novembro, ás nove e media da noite no restaurante Baiuca, terá lugar a Cea Benéfica de Renacer. A nosa intención é seguir sumando fondos para continuar coa liña de traballo que vimos desenvolvendo dende o ano 1.990. Dende a súa constitución a Asociación Renacer  pretende manter unha liña innovadora na súas estratexias e programas, apostando pola prevención e inserción dos riscos asociados ó consumo de drogas e a prevención do VIH/Sida, e outras enfermidades de transmisión sexual e embarazos non desexados, mediante actuaciones no ámbito da educación formal e informal en tódolos niveis: escolar, familiar e comunitario.

Apostas deportivas

08-10-2019

ADICCIÓN Ó XOGO EN MENORES: Un problema crecente

Nos últimos anos, existe unha preocupación crecente ante o incremento no número de menores adictos ós xogos de azar e apostas (principalmente as apostas deportivas)

Numerosos expertos destacan o papel de Internet e as novas tecnoloxías como facilitadoras do acceso a este tipo de xogos entre os adolescentes. De xeito agora hai novos videoxogos que comezan a incorporar elementos propios dos xogos de azar e de apostas, unha converxencia que, xunto cunha publicidade intensa que asocia estas actividades co ocio e o entretemento, poderían estar influíndo no desarrollo de xogo problemático entre a xuventude e adolescencia, cada vez máis visible e alarmante.

30-09-2019

ASEMBLEA XERAL ORDINARIA

O martes 1  de outubro a Xunta Directiva da ASOCIACIÓN ANTIDROGA RENACER, celebrará a Asemblea Xeral Ordinaria no local social (Rúa Agustín Fernández Oujo, 15 A Entrechán), ás 19:00 horas en primeira convocatoria e ás 19:30 en segunda convocatoria.

dalle vida

09-09-2019

Día do Síndrome Alcohólico Fetal

Hoxe como tódolos anos,dende o 1.999, o nove do nove simbolizando os nove meses do embarazo celébrase o Día Mundial do Síndrome Alcohólico Fetal.

Durante o embarazo non hai cantidade segura de consumo, calquera mínima cantidade de alcohol pode provocar un TEAF, (Trastorno do Espectro Alcohólico Fetal) que nos casos máis graves pode desarrollar un SAF.

10-06-2019

" Estudo sobre menores e apostas"

Na actualidade é evidente a preocupación social que está a suscitar o xogo e as apostas deportivas entre os/as menores, unha práctica que vai en aumento e que cando xa comeza na adolescencia a probabilidade de que se converta nunha ludopatía na vida adulta multiplícase por catro.

Como primeiro paso para tentar afrontar esta problemática, realizamos neste curso escolar 2018/2019 ,en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela, un estudo que nos permite coñecer a día de hoxe en que medida o problema do xogo pode estar afectando á nosa mocidade.