15-11-2011

Proxecto Alcol: Programa de Prevención do Uso e Abuso de Alcohol na Mocidade

A Asociación Renacer en coordinación co Concello de Riveira e o Concello de Noia desenvolverán un proxecto de prevención do consumo de alcohol: “ Proxecto Alcol: Programa de Prevención do Uso e Abuso de Alcohol na Mocidade”.

Este ten como principal obxectivo potenciar a comunidade como axente preventivo no consumo e abuso de alcohol, especialmente en menores. A presentación do mesmo será o 15 de novembro, a que a Organización Mundial da Saúde (OMS) celebra nesta data o "Día Mundial Sen Alcohol".

Persoa durmindo

08-11-2011

O consumo de cocaína altera o soño

Un equipo de investigadores do Conicet (Consello Nacional de Investigacións Científicas e Técnicas) puido probar que basta un día de abuso desta droga para que se alteren os ritmos de soño e vixilia, e prodúzanse modificacións neuronais.

Non é unha novidade que o abuso de cocaína a longo prazo xera a morte masiva de neuronas. Pero agora un equipo de investigadores do Conicet (Consello Nacional de Investigacións Científicas e Técnicas) puido probar que basta un día de abuso desta droga para que se alteren os ritmos de soño e vixilia, e prodúzanse modificacións neuronais. O estudo arxentino analizou os efectos en ratos logo dun "atracón" de cocaína.

Cartel informativo

04-11-2011

Cea benéfica: agracedementos

A directiva da Asociación Antidroga Renacer agradece a resposta social solidaria mostrada por todas aquelas persoas e entidades como Ambar, Amicos, Cruz Vermella, Cáritas, Unicef, Mans Unidas, Naútico, Fundación Galega contra o Narcotráfico e demais colectivos sociais, que acudiron á cea benéfica celebrada o pasado venres 28 de outubro, así como a todos aqueles/as, que ao non poder asistir, contribuíron coas súas achegas á Fila Cero.

Cartel informativo

05-10-2011

Cea Benéfica

O vindeiro 28 de outubro terá lugar a Cea Benéfica, que se ven celebrando dende o ano 2001. O obxectivo da mesma é recadar fondos para continuar co desenvolvemento dos programas de prevención e inserción social das drogodependencias, que esta entidade ten en funcionamento dende hai mais de vinte anos.

05-10-2011

Colabora connosco: Faite socio/a

Que significa vivir en sociedade e, por tanto, que é ser “socio”?: é vivir cos outros, é “con-vivir”: sen o “outro” non somos ninguén.

Por iso existe o que se denomina a sociedade civil, porque necesitamos da cooperación para solventar aquelas carencias ás que o estado non pode chegar: “co-operar” é actuar cos demais, é o máis oposto ao egoísmo, porque significa pór os intereses dos demais, de todos, da comunidade, ao mesmo nivel que os propios.

Implante hormonal subdérmico

26-09-2011

A farmacéutica MSD presenta un implante anticonceptivo de fácil colocación e tres anos de duración

O produto, financiado pola Seguridade Social, recolle a técnica anticonceptiva dos implantes xa existentes e incorpora unha tecnoloxía de enxeñaría que facilita a súa colocación.

MSD acaba de lanzar Implanon NXT, un novo implante hormonal subdérmico que só inclúe xestáxeno e cuxo efecto dura tres anos. “Poderíase dicir que se trata dun método relativamente novo, xa que o produto en si está presente no mercado español desde fai ao redor de 10 anos. A novidade reside en que introduce modificacións importantes, xa que recolle a técnica anticonceptiva dos implantes xa existentes e incorpora unha tecnoloxía de enxeñaría que facilita a súa colocación, quedando aloxado na epidermes. Está formado por unha soa variña flexible e radioopaca e preséntase precargado nun aplicador estéril dun só uso. Iso facilita moito a colocación e tamén o momento da extracción”, explicou o doutor Iñaki Lete, xefe do Servizo de Xinecoloxía do Hospital Santiago Apóstolo de Vitoria.

Xeringa

24-09-2011

Nova prometedora vacina contra a SIDA

O achado sitúa a investigación antisida ás portas dunha vacina preventiva que, así mesmo, podería servir para combater a enfermidade unha vez que xa se produciu a infección.

"Aínda quedan moitos obstáculos por superar", subliñou Brander (coordinador científico do proxecto Hivacat), xa que os resultados son bos pero non definitivos, e entre as grandes dificultades continúa o feito de que o VIH é un virus cunha gran capacidade de mutación (todas as cepas de gripe mundiais mutan menos que o VIH nunha soa persoa).

O Hivacat, que está integrado polo Instituto de Investigación da SIDA IrsiCaixa e o Hospital Clínic de Barcelona, en coordinación con Laboratorios Esteve e co apoio da Fundación A Caixa e a Generalitat de Cataluña, identificou así diferentes fragmentos de proteínas capaces de estimular a resposta inmunitaria, tras estudos cun milleiro de pacientes.

22-09-2011

O CMElanza por quinto ano a súa campaña de concienciación sobre a SIDA entre a mocidade

A iniciativa, bautizada coa lema “Sedución redonda”, pretende "facilitar o acceso da xente nova ao preservativo como medio eficaz de prevención e contribuír á aceptación do seu uso".

O Consello da Mocidade de España (CME) lanzou por quinto ano consecutivo e até o próximo mes de decembro “Condonéate”, a súa campaña de prevención e concienciación sobre o VIH/SIDA entre a mocidade co obxectivo de que este colectivo se conciencie "sobre a importancia de previr o risco para loitar contra esta enfermidade".

O 80% dos novos casos de SIDA en España prodúcense "por non tomar medidas de prevención nas relacións sexuais".

Botellas de alcol

08-09-2011

O alcol é máis agresivo coas mulleres

É ben coñecido que o alcoholismo é unha enfermidade crónica que dispara o risco de complicacións graves e de morte prematura. Non se sabe tanto, en cambio, do impacto diferente que teñen estas bebidas en homes e mulleres, a pesar de que nas últimas décadas as mulleres de Occidente teñen unhas pautas de consumo similares ás dos homes. Un grupo de investigadores cataláns acaba de publicar novos achados que poderían arroxar algo de luz neste campo.