Portada do Plan Galego Anti VIH-sida e outras ITS

20-07-2015

A Consellería de Sanidade ten previsto aumentar a realización da proba do VIH dende os centros de atención primaria e potenciar novas ferramentas como as probas rápidas de VIH en fluído oral en persoas con dificultades de acceso ao sistema sanitario, tal e como se recolle no Plan galego anti VIH/sida e outras infeccións de transmisión sexual (ITS), 2015-2018, que  presentou o pasado 16 de xullo a conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera.

Cartel da campaña

16-07-2015

Campaña de promoción de hábitos saudables: Dorna 2015

A Asociación Renacer de Riveira e a Real Cofradía  da Dorna colaboran de novo este ano na promoción de hábitos saudables durante o desenvolvemento das festas que terán lugar entre o 17 e o 24 de xullo, co desenvolvemento dunha campaña centrada na prevención de embarazos non desexados, VIH e outras enfermidades de transmisión sexual.

Mundo libre de drogas

25-06-2015

Día Internacional da Loita contra o Uso Indebido e o Tráfico Ilícito de Drogas

Con motivo da celebración o vindeiro día 26 de xuño do Día Internacional da Loita contra o Uso Indebido e o Tráfico Ilícito de Drogas dende a Asociación Renacer levaremos a cabo na praza do concello, entre as doce da mañá e as dúas da tarde, actividades divulgativas, informativas e de sensibilización co obxectivo de contribuír á construción dun entorno máis saudable, onde non se promocione o consumo de ningún tipo de drogas, ofrecer á poboación xuvenil actividades de ocio gratuítas e animalos a disfrutar e compartir con outros xóvenes alternativas sas para divertirse e sacar proveito do seu tempo libre.

persoa dispoñéndose a fumar  marihuana

18-06-2015

Vive o único positivo do cannabis: DEIXALO!

España xunto co Reino Unido e Francia está como líder da UE no consumo de cocaína e cannabis entre a poboación de xóvenes; según os últimos datos do informe anual do Observatorio Europeo das Drogas.

Outro dato relevante deste informe indícanos que o cannabis é a droga ilegal máis consumida en tódolos grupos de idade.

A marihuana tamén coñecida como THC (nome do seu principio activo), e popularmente coñecida como: haxis, hash, maría, peta, canuto, porro…; a pesares de ser ilegal o seu consumo incrementouse nos últimos anos, chegando a ser consumida tres veces máis ca o conxunto de todas as outras sustancias con risco de causar adición.

creación de novas drogas

11-06-2015

Consumo de drogas e problemas relacionados cas drogas

O Informe Europeo sobre Drogas publicado recentemente, amosámonos que na actualidade os mercados europeos de droga seguen a cambiar e atópanse en rápida evolución (no 2.014 por exemplo encontráronse máis de cen novas sustancias psicotrópicas).

Tódolos datos que se recollen neste informe baséanse na información facilitada polo Observatorio Europeo das Drogas e as Toxicomanías, e nós queremos facervos chegar un pequeno resumo dalgunhas das cousas máis destacadas.

Cartel do Día Mundial sen Tabaco

28-05-2015

Día Mundial Sen Tabaco 2015

Cada ano, o 31 de maio, a OMS e asociados de todo o mundo celebran o Día Mundial Sen Tabaco, adicado a resaltar os riscos que ten para a saúde o consumo de tabaco e promover políticas eficaces para reducilo seu consumo.

A Sociedade Española de Oncoloxía Médica (SEOM) advirte que o tabaco é a principal causa de máis dunha decena de tumores e que o seu efecto carcinóxeno asóciase entre o 16 e o 40% do cancro en xeral.

Por todo iso sostén que o consumo de tabaco, é un factor determinante de diferentes patoloxías e primeira causa coñecida de mortalidade e morbilidade evitable, sendo o principal problema de saúde pública nos países desenvolvidos.

cigarro consumíndose só

26-05-2015

A forza de vontade só serve para deixar de fumar ao 5%

A porcentaxe de fumadores que abandona o tabaco só ca vontade é do 5%, mentres que no resto esta vontade é un requisito que debe acompañarse dun asesoramento específico.

A facultade de decidir e ordear a propia conduta é un dos factores máis deteriorados nas persoas aditas, e a nicotina como outras sustancias aditivas vai vulnerar a vontade dos fumadores.

Pero DEIXAR DE FUMAR É POSIBLE; e seguindo co lema da SEFAC que o que “empezou cunha calada non acabe cunha vida”

persoa bebendo alcohol

14-05-2015

As mortes por alcohol superan ás xeradas pola VIH/SIDA, violencia e tuberculose

Os españois beben, de media, uns 9,8 litros de alcohol puro por persoa, por riba da media dos países da OCDE que está en nove litros. No caso das mulleres son as españolas con maior nivel educativo as máis propensas a facer un consumo de risco, mentres que nos homes os máis bebedores son aqueles que teñen menos estudos.

A pesar de ter unha das taxas máis baixas de impostos para tódalas bebidas alcohólicas e unha lexislación moi laxa en canto á regulación de patrocinios, advertencias sanitarias sobre produtos alcohólicos España ten certa tendencia á baixa no tocante ao consumo de alcohol en comparación cos 40 países da OCDE que presenta un descenso do 2,5% nos últimos 20 anos.

Persoa consumindo droga de sintese

07-05-2015

Que son as drogas sintéticas

Reciben o nome de drogas sintéticas aquelas que se fabrican a través de procesos químicos e que, a diferenza da cocaína ou a marihuana, non se obteñen dun vexetal senón a partir de cambios moleculares realizados en laboratorios para lograr resultados psicoactivos. En moitas ocasións, son principios activos abandonados polas industrias farmacéuticas, polos seus efectos indesexables que son rescatados para ser utilizadas como sustancias de abuso.

A fabricación en laboratorios clandestinos e o descoñecemento da súa composición final, convérteas en especialmente perigosas, porque os seus efectos non son claramente previsibles. Estas son distribuídas en forma de pastillas, cápsulas, pos ou líquidos.