Colabora

Os nosos programas de prevención e inserción de drogodependencias fináncianse fundamentalmente a través de organismos públicos pero, os nosos recursos son limitados e moitos proxectos non poden desenvolverse o nivel que sería desexable.

Si desexas facerte socio/a da Asociación Antidroga Renacer estaraste unindo a outras persoas que, coma ti, cren que o problema das adiccións, e o VIH/Sida, pódense previr, e axudando a manter á atención a persoas que precisan de apoio profesional.

En nome de todos/as grazas pola túa colaboración.

Faite socio/a

* Campos obrigatorios

(cota mínima: 10 €/ano)

O interesado/a autoriza a Renacer para que os seus datos sexan utilizados co obxecto de realizarlle comunicacións informativas, comerciais e de promoción da empresa que poderán realizarse por calquera medio.

Segundo a Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, Renacer infórmao de que os datos persoais que proporcione serán incorporados a un ficheiro, do cal é titular e cuxa finalidade é manter relacións comerciais ou contractuais coa asociación, tratamento que autoriza. Renacer recoñécelle a posibilidade de exercitar de forma gratuíta os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, nos termos previstos na Lei Orgánica 15/1999, mediante escrito dirixido ó Responsable de Seguridade que poderá ser presentado directamente no domicilio da asociación ou remitido por correo certificado a Asociación Antidroga Renacer, rúa Agustín Fernández Oujo, 15A Entrechán, 15960, Riveira, A Coruña. Así mesmo o interesado autoriza a Renacer para que os seus datos sexan utilizados co obxecto de realizarlle comunicacións informativas, comerciais e de promoción da asociación que poderán realizarse por calquera medio, incluído o correo electrónico.

Formulario en pdf

Se o prefires podes cubrir este formulario e envialo por un dos seguintes medios:

• Teléfono: 981 874 086
  • Fax: 981 874 086
  • Correo: Rúa Agustín Fernández Oujo, 15A – Entrechán 15960 Riveira (A Coruña)

Descargar formulario de inscrición en pdf

Tamén podes colaborar connosco:

• Facéndote voluntario/a para participar nalgunha das nosas actividades.
  • Facendo algunha doazón puntual mediante un ingreso bancario na nosa conta: ES51 2080 0385 9230 4000 1082