Problemas emocionais

18-07-2022

PROBLEMAS EMOCIONAIS E ADICCIÓNS

Máis da metade das persoas con problemas de adicción presenta problemas emocionais e psicolóxicos. A comorbilidade ( dous ou máis trastornos, enfermidades na mesma persoa) observada entre adicción e trastornos psiquiátricos é moi elevada entre a poboación que acode a tratamento.

Información que salva vidas

26-06-2022

Día Internacional contra o Tráfico Ilícito e uso indebido de drogas

O director do Observatorio Europeo das Drogas e Toxicodependencias (OEDT), Alexis Goosdeel, advertiu durante unha comparecencia na Comisión de Sanidade do Congreso dos Deputados, sobre a falta de evidencia científica existente respeto ó emprego mediciñal do cannabis.

Elixe vida

30-05-2022

DÍA MUNDIAL SEN TABACO

• 600.000.000 árbores cortadas para fabricar cigarros.
  • 84.000.000 toneladas métricas de COemitidas a atmosfera.
  • 22.000.000.000 litros de auga empregados para fabricar cigarros.

ELIXE VIDA este é o lema da campaña que Renacer pon en marcha para conmemorar o Día Mundial sen Tabaco.

Adicciones comportamentales

25-04-2022

INFORME SOBRE ADICCIÓNS COMPORTAMENTAIS

Dende o Plan Nacional Sobre Drogas estase dando resposta a necesidade de previr o mal uso e os problemas derivados do xogo con cartos, uso de videoxogos e uso compulsivo de internet.

Bebidas enerxéticas

08-04-2022

OLLO COAS BEBIDAS ENERXÉTICAS

A partires das conclusións derivadas do Informe do Comité Científico da Axencia Española de Seguridade Alimentaria e Nutrición (AESAN) sobre os riscos asociados ó consumo de bebidas enerxéticas, anunciáronse un conxunto de medidas entre as cales se inclúen a elaboración dunhas recomendacións de consumo, que se presentan a continuación.

encontro_agora

04-04-2022

SITUACIÓN E PERSPECTIVAS DOS PROBLEMAS DERIVADOS DO CANNABIS

Os datos que manexa o Plan Nacional sobre Drogas proveñen do OEDA (Observatorio Español das Drogas e Adiccións), o cal realiza actividades de recollida e análise de datos xunto ca difusión da información, tanto de carácter estatísitico como epidemiolóxico, sobre o consumo de drogas e outras conductas adictivas.

Saúde mental e cannabis

21-03-2022

SAÚDE MENTAL E CANNABIS

O informe ESTUDES 2021 do Observatorio Español das Drogas e Adiccións (OEDA) revela un descenso no consumo de cánnabis na adolescencia, pero este descenso no consumo desta substancia debe interpretarse coa cautela que se merece; posto que se deben ter en consideración as circunstancias tan particulares que marcaron as consecuencias da pandemia e o confinamento.

Binge Drinking

08-03-2022

EFECTOS DOS ATRACÓNS POR ALCOHOL

O alcohol é unha das drogas máis consumidas na sociedade e o seu consumo supón un risco tanto para a saúde física como mental. Os efectos  fanse aínda máis evidentes nos consumidores e consumidoras adolescentes, xa que o cerebro continúa inmaduro durante esta etapa da vida.