Cartel día mundial sen tabaco 2023

30-05-2023

Día Mundial sen Tabaco

A nivel mundial as taxas de prevalencia do tabaquismo nos adolescentes amosan un aumento e un comezo cada día máis precoz no seu consumo. Por este motivo, coincidindo coa conmemoración do Día Mundial sen Tabaco, desenvolvemos unha campaña centrada nos beneficios de non fumar baixo o lema “Esta si é Vida”.

18-05-2023

Día Mundial sen Tabaco

A Organización Mundial da Saúde (OMS), este ano centra a campaña do Día Mundial sen Tabaco no cultivo sostible de alimentos en vez do cultivo do tabaco.

CANNABIS

17-03-2023

ACLAREMOS CONCEPTOS, DESBOTEMOS MITOS

O cannabis é unha planta que posúe preto de sesenta compoñentes, entre os cales se atopa o THC (tetrahidrocannabinol), o máis coñecido e que posúe un maior efecto psicoactivo. A maior parte destes conpoñentes atópanse nas flores da planta femia, as follas e talos presentan unha menor cantidade. En xeral, as variedades de cannabis divídense en tres categorías clásicas. índica, sativa e híbrida e á súa vez en función da parte consumida e forma de elaboración, pódense clasificar os derivados en tres grandes grupos: marihuana, haxix e aceite de haxix.

Cigarros electrónicos

15-03-2023

O PERIGO REAL DOS CIGARROS ELECTRÓNICOS

O tabaco é un producto que acaba coa vida da metade das persoas usuarias, e a industria tabacalera consciente de esto reinvéntanse continuamente e crea unha ilusión de seguridade e baixa percepción de risco. De aí que a tecnoloxía tamén comeza a crear productos "supostamente" máis seguros, como os dispositivos que quecen o tabaco (cigarros electrónicos)

Pero, reduce os riscos?

Adiccións comportamentais

10-03-2023

ADICCIÓNS COMPORTAMENTAIS

A orixe multicausal das adiccións comportamentais xunto cas diferentes áreas e aspectos que afectan requiren plantexar unha intervención das problemáticas dende unha perspectiva integral e integradora, contemplando aspectos biolóxicos, psicolóxicos e sociais.

As intervencións na poboación adolescente, a cal está en plena maduración cerebral e proceso de cambio (identidade, relacións, personalidade...) precisan ter en conta as posibles flutuacións que durante as intervencións poidan producirse.

Día Mundial da SIDA

28-11-2022

Día Mundial da SIDA

Os novos datos de ONUSIDA (Programa Conxunto das Nacións Unidas sobre a SIDA) sobre a resposta mundial ó VIH revelan que durante os dous últimos anos da COVID-19 xunto con outras crises mundiais, o progreso contra a pandemia do VIH sufriu un descenso dos recursos e, como resultado, hai milleiros de vidas en risco.

Cartel Día Mundial Sin Alcohol Ribeira

14-11-2022

Día Mundial Sen Alcohol

A Asociación Renacer en colaboración co concello de Ribeira e o de Boiro, con motivo da conmemoración o vindeiro martes, 15 de novembro, do Día Mundial Sen Alcohol, porá en marcha a campaña “Que o teu punto non se converta en coma”

Aprendendo a Crecer

27-10-2022

POSTA EN MARCHA DO PROGRAMA "APRENDENDO A CRECER"

Dende a nosa entidade e coincidindo co curso escolar estase desenvolvendo, o programa “Aprendendo a crecer” co alumnado dos catro cursos da ESO e Formación Básica, dos centros educativos de Ribeira e Porto do Son. Ademais nesta edición ampliaranse os obradoiros ó alumnado dos tres institutos de Boiro como consecuencia da demanda presentada polo profesorado, a raíz de desenvolver cos mesmos  o pasado curso, obradoiros con temáticas puntuais.

Chemxes e ITS

20-09-2022

INCREMENTO DAS ENFERMIDADES DE TRANSMISIÓN SEXUAL

A Sociedade Española de Medicina de Urxencias e Emerxencias (SEMES) alerta sobre o incremento das Enfermidades de Transmisión Sexual (ETS). Os datos que manexan dende SEMES amosan que existen 357 millóns de casos anuais de clamidia, gonorrea, sífilis, tricomonas; e máis de 1 millón de ETS adquiridas cada día.

Vapeo na adolescencia

06-09-2022

RISCOS DO VAPEO

As enquisas e estudos realizados polo Plan Nacional de Drogas amosan que un 17% da mocidade entre 14 e 18 anos fumaron un cigarro electrónico no último mes, dita porcentaxe elévase a medida que aumenta a idade das persoas enquisadas.