Día Internacional Contra o Tráfico

26-06-2020

Día Internacional da loita contra o Uso indebido e o Tráfico ilícito de drogas

O 26 de xuño conmemórase o Día Internacional da loita contra o uso indebido e o tráfico ilícito de drogas, unha data que pretende reforzar a acción e cooperación entre os países co fin de acadar unha sociedade libre de consumo de drogas.

O consumo e a distribucción de dorgas ilegais é unha problemática global, con graves repercusións na saúde e benestar das persoas. A nivel mundial a incrusión de drogas ilegais logrou traspasar fronteiras con niveis alarmantes, afectando a seguridade e desarrollo sostible das nacións. Dita loita persiste dende o ano 1.987, contando co apoio de Organizacións, Fundacións e Estados Membros.

Cada ano, a campaña da ONU céntrase nun tema concreto e este ano 2.020 o lema é :" Mejor conocimiento para una mejor atención", facendo referencia ao feito de que a loita contra as drogas sempre estivo rodeada de información errada, e isto supón un inconvinte para atallar as problemáticas que acarrean. Polo tanto, trátase de mellorar a comprensión do problema mundial para poder cooperar e avanzar na solución.

Aprendendo a crecer

15-10-2019

Aprendendo a crecer: Programa de adestramento en habilidades para a vida e promoción da saúde

A escola é o lugar onde se pasa unha importante parte dos primeiros anos da vida. Xunto coa familia, é o ámbito onde a persoa vai crecendo, tanto a nivel individual como social, adquirindo coñecementos e habilidades básicas para o seu desenvolvemento. Polo tanto, a escola é un escenario clave para realizar intervencións de promoción da saúde.

Por todo isto a Asociación Renacer pon en marcha o programa "Aprendendo a crecer: programa de adestramento en habilidades da vida e promoción da saúde", que supón unha continuidade do labor levado a cabo en cursos anteriores.

Cartel WEB

05-06-2019

" Menores: dos videoxogos ás apostas deportivas"

Na actualidade é evidente a preocupación social que está a suscitar o xogo e as apostas deportivas entre os/as menores de idade, unha práctica que vai en aumento e que cando xa comeza na etapa da adolescencia a probabilidade de que se converta nunha ludopatía na vida adulta multiplícase por catro.

Sexo Seguro

22-09-2023

QUE FACER ANTE UNHA PRÁCTICA SEXUAL DE RISCO?

Considérase práctica sexual de risco o mantemento de relacións sexuais vaxinais, anais ou orais sen uso de protección (preservativo ou láminas de látex de uso sexual) cunha parella ocasional. O riso de contraer unha ITS aumenta segundo o número de parellas ocasionais.

Prevención suicidio

10-09-2023

Día Mundial da Prevención do Suicidio

O Día Mundial da Prevención do Suicidio (DMPS), celébrase anualmente o 10 de setembro, e está organizado pola Asociación Internacional para a Prevención do Suicidio (IASP) e respaldado pola Organización Mundial da Saúde (OMS).

Enerxéticas

01-08-2023

RECOMENDACIÓNS SOBRE O CONSUMO DE BEBIDAS ENERXÉTICAS

As bebidas enerxéticas, tamén coñecidas como hipertónicas ou moras floras, son bebidas sen alcohol que conteñen substancias estimulantes, e que ofrecen ás persoas consumidoras diminuír temporalmente a sensación de fatiga e o esgotamento, ademais de aumentar a habilidade mental e proporcionar un incremento da resistencia física.

Día Mundial contra a Droga

23-06-2023

Día Mundial contra a Droga

O Día Internacional contra o Uso Indebido e o Tráfico Ilícito de Drogas, celébrase o 26  de xuño de cada ano para fortalecer a acción e a cooperación para acadar un mundo libre de uso indebido de drogas.

Informe

16-06-2023

Informe VIH e outras ITS en Galicia

Dende que se produciron os primeiros casos da SIDA na nosa comunidade autónoma no ano 1984, houbo un salto cualitativo no rexistro da enfermidade que permitiu coñecer mellor a súa forma de transmisión e, en consecuencia, adoptar unhas axustadas medidas para facerlle fronte e diminuílo seu impacto.

Cartel día mundial sen tabaco 2023

30-05-2023

Día Mundial sen Tabaco

A nivel mundial as taxas de prevalencia do tabaquismo nos adolescentes amosan un aumento e un comezo cada día máis precoz no seu consumo. Por este motivo, coincidindo coa conmemoración do Día Mundial sen Tabaco, desenvolvemos unha campaña centrada nos beneficios de non fumar baixo o lema “Esta si é Vida”.